LÖDÖSE NYGÅRD IK

MEDLEMSKAP OCH AVGIFTER 2024

Som aktiv idrottsutövare i Lödöse Nygård IK får du en organiserad fotbollsverksamhet uppbackad av tränare, ledare och klubbledning. Avgifterna vi tar in är för att bl a täcka försäkringar, domaravgifter, cupavgifter, planhyror, anläggningsdrift, ledarutbildningar, matchställ och träningsmaterial. Vi som klubb vill att fotboll ska vara tillgängligt för alla – därav våra låga avgifter i jämförelse med andra idrotter och/eller klubbar.

Du som är förälder, släkting eller i största allmänhet mån om våra ungdomar – kan teckna ett stödmedlemskap. Du är otroligt viktig för att vi skall kunna fortsätta bedriva en bra verksamhet och dessutom kunna hålla låga avgifter för våra yngre och äldre spelare att utöva sitt fotbollsspelande! Vi välkomnar alla att bli medlemmar i klubben!

Här följer våra avgifter för 2024

Kategori Medlemskap Träningsavgift Licensavgift Totalt
Lek & Boll 3-5 år 150 kr 0 kr 0 kr 150 kr
Knattefotboll 6-7 år 400 kr 0 kr 0 kr 400 kr
Ungdomar upp till 15 år 400 kr 500 kr 0 kr 900 kr
Ungdomar över 15 år 400 kr 500 kr 500 kr 1400 kr
Seniorspelare 400 kr 500 kr 500 kr 1400 kr
Medlem - Stödmedlem 150 kr 0 kr 0 kr 150 kr
Familjemedlemskap* 600 kr 0 kr 0 kr 600 kr

* Familjemedlemskap inkluderar 2 vuxna + samtliga under 18 år i ett hushåll

För att anmäla dig som spelare till ett specifikt lag eller bli stödmedlem, BESÖK VÅR ANMÄLNINGSSIDA >>

BETALSÄTT

Lödöse Nygård IK samarbetar sedan 2024 med betalningstjänsten Qvickly (fd Billmate), vilket både effektiverar klubbens adminstrativa arbete, samtidigt som det erbjuder ett flertal smidiga betalningsalternativ.

Kortbetalning eller Swish: Betalas direkt med kort eller Swish.
Faktura: Betalas med faktura från Qvickly. Betalningsvillkor: 14 dagar från aktiverad faktura.
Delbetalning: Avbetalningen sker till Qvickly och man delbetalar till dem enligt uppgjord plan.

En administrationsavgift på mellan 9-59 kr tillkommer beroende på fakturabelopp. Denna avgift tas ut av Qvickly och tillfaller alltså inte föreningen.

Vårt system skickar även ett antal påminnelser fram till förfallodagen, så man inte glömmer sin betalning och anmälan till klubben.

För att kunna vara med i Lödöse Nygård IKs fotbollsverksamhet, måste samtliga avgifter vara betalda senast på förfallodagen. Betalas inte avgifterna inom utsatt tid så gäller inte spelarförsäkringen och man får inte heller delta i lagets matcher eller träningar.

HUVUDPARTNER
GULDPARTNER